...

Åh! Bajs... Usc! Fy!! Bläääääääääää......

Suck, allt känns bara så segt å blä just nu! Skolan suger, fett skönt med lov, har inte ens pallat gå på dom "lätta" lektioner denna veckan som att bearbeta nån film vi såg, kollat på filmen, syslöjd, no-jepordy(stavning?!)

Nääe, det e bara så blää fy usch bajs alltihopa!!!

Känns som att jag bara tröttnat på allt och alla... Har haft typ sämst humör å allt... Finns några jag älskar grymt mycket å bara vill umgås med å har så grymt kul med, men så finns det ju dom där...

Usch fy bläää bajs!


Kommentarer
Postat av: Fixe

Skolkade du ifrån bearbetningen?

2009-12-19 @ 17:38:49
Postat av: Malin

Skolkade å skolkade... jag gick helt enkelt inte dit å när Anna kom för å hämta mej så vägrade jag bara tills hon gick;)

2009-12-30 @ 18:12:16
Postat av: Fixe

Ojojoj då :o

2009-12-30 @ 20:09:00
Postat av: Andrea

Men nu e lovet snart slut, och då blir de pang tillbaka till skolarbetet, serriöst de e fan vanlig skoldag på skolstarten :S <3

2010-01-05 @ 22:51:29
URL: http://straawwberry.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet, det suger som faan!!!!!!<3<3<3

2010-01-10 @ 20:02:02
URL: http://maliiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0