A drop in the Ocean

Hej =)

Idag så gick jag upp hyffsat tidigt, runt klockan 9, tänkte att jag skulle hinna med så mycket jag kunde idag. Göra alla läxor, gå på långpromenad med Kaninen osv. så jag har heeela dagen ledig imorn! Har nog inte nämnt det tidigare i bloggen men i sommras så började Moa och jag, och även Jonas hjälpte till, att bygga en "lekhage/bur" åt Min kanin. Vi han inte göra så mycket, byggde själva grunden till det hela och en andra våning + 2 hus.
Idag efter att jag vart på en promenad med Megasen, städat ut förrådet där jag har alla hans grejjor och så, så tänkte jag att jag skulle börja lite smått igen på byggandet!
Det gjorde jag och det jag han göra var själva "trappan" upp till andra våningen + att fixa dörrar till alla husen. :D

Emil & Patrik har även vart här idag och fixat med min Moppe, den gick inte att starta förut så det har dom fixat plus att den går lite bättre och snabbare nu! Bra med egna "mekaniker" :P

Nu ska jag fortsätta med läxorna och sen hoppa i Ducshen! Ikväll så är Jag och Moa ensamma hemma. Då ska vi först äta kött + potatisklyftor med Cafe De Paris. Sen så ska vi kolla på en hyrfilm och äta grönsaker med Dipp! MYS


Kram :)

Kommentarer
Postat av: Andiisreaaaaaa

Vilken underbar dag du haft :D vill ha helg igen =__= <33



sv: jag vet, jag typ dör!! Alla är skitsnygga! Tror det blir den gröna (hade en sån förut men den e borta :'( ), den blå, den grönsvarta och den mörkbronziga :D <3



Du är bäst flicka lilla :D <3 Och tänk på Hakuna Matata när någon e dum! För ingen ska ju få förstöra din dag, för ingen är så mycket värd så han/hon får förstöra din dag xD ääähhhmmm ja fattar inte ens själv va ja skrev.. Men de får gå ;D <3



Pöööözzz <33

2010-04-19 @ 18:27:46
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0