At least I'm trying

Hej :)

Först vill jag berätta en sak som jag glömt säga. Jag har börjat försöka leva ett lite nyttigare liv:P Jag ska börja träna 2 gånger i veckan, springa 1 gång i veckan och inte äta godis och andra godsaker.

Igår åt ju som sagt var jag & Moa grönsaker m dipp. Men vi åt även Nacho chips! Det kanske inte heller är så nyttigt?!   Det vet jag inte, men det är iaf bättre än godis =)

Så här är mitt tips till dej som ska äta lite nyttigare men fortfarande blir sugen på något till filmen elr så.
Nacho chips + VitlöksDip = M    U    M    S   !    !    !


Idag så har jag & Moa spelat Badminton XD Hihi, det var roligt, sen så hade vi inget å göra så vi fortsatte bygga på vårt gaaaammla hus/koja elr vad man nu ska säga. Det är ett gammalt hönshus som vi gjort om. Vi har fixat hyllor, matta, bord idag. Haha, mesigt. men kul! Vi ska måla och ställa in en soffa och minikylskåp oxå! =)


Haha, jag kan inte sluta garva! Så jävla söt unge =)



Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andiisreaaaaaa

Nahahaha sööööööt :D <3



Åh ja vill också ha en typ sån där koja :( de blir typ som sitt eget hus kan man säga haha xP typ måla och så ;D fett kul!!!! <3

2010-04-19 @ 18:29:12
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0