....

Allt är bara åt helvete just nu!


Jag har stått ut länge men nu orkar jag fan inte mer av denna skiten!!!!   Alla bara låssas som ingenting, medans jag är den enda som säger det som alla tänker å tycker igentligen. Å vad får jag för det??

Jo, ALL skit.

"Allt är ditt fel Malin"

"Du är den som gör så det blir bråk malin"

"Hur känns det att det är du som splittrar vår familj malin?!"


Men nu har jag hört det där för sista gången, nu orkar jag inte mer. Jag tänker inte ta emot mer skit från dej! Fört innerst inne så vet jag att inte ett skit är mitt fel. Visst jag är inte perfekt men det du ska fan inte ljuga å skylla allt på mej!

.................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0