Faraos cigarrer

Hej! =)

Nu har jag total gett upp kemin! Det får gå som det går imorn ;P

Hade lite önsketänkande om att det gick bra och eftersom jag hade tråkigt så gjorde jag en liten bildserie om det XD
Först var jag GLAD  =)
Sen såg jag den häääär!
Å kom på att jag måste plugga!!! -.-
Det var ju bara att sätta igång pluggandet.
Men duktig som jag är så fattade jag allting efter bara ett tag! Så jag kommer ÄGA imorn på provet!!! =)




Ja, riktigt så vare ju inte... Dom 3 första bilderna stämmer men den sista borde se mer ut såhär XD:

Å jag kan fortfarande lika lite som innan!!!




Haha :P Aja, nu ska jag kolla film med familjen och äta nachos m dipp!! =)

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

du får nog bra resultat ska du nog se :) <3



pööss <33

2010-04-23 @ 22:51:46
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0