I hate rubriker!!!

Hej =)

Nu sitter jag i soffan framför tv:n, har precis käkat lite mellis å ska börja på elektrokemin! Jag fattar ingenting, å vet knappt ens vad det är jag ska plugga på! ? Å vi har prov på Fredag, bra Malin, Bra....

Har typ vart asflumm i skolan, det är nog för jag vart så himmlans trött. Höll seriöst på att somna på biologin :P Imorn blire att börja åka Moppe igen! =) Har vart ute och åkt sen jag kom hem, så skööönt! Och nu har jag äntligen ett lås och den funkar igen, är lite glapp men det gör inget! Ska bli skönt att slippa gå... WIHOOOOO!!


Asså var bara TVUNGEN att lägga upp den hära X'''''D Jag typ DÖR av garv!!

Kram =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0