I have no words left for you

Halluu! :)

Jag kom hem för en liten stund sen, sitter och gör lite läxa, elr ja det gör jag inte men jag BORDE göra det iaf:P
Maten var ASäcklig idag i skolan, i min "köttbit" (om man ens kan kalla det så?!) så stack det ut 2st rör, typ blodkärl elr nått sånt! ! ! ! ! ! USSSCCCHHHH! ! ! ! ! Dom var helt hårda och vita/gråa !

Har fått veta att jag kommit in på båda mina val till gymnasiet, på oreliminärintagningen :D YEY ! ! !

Snart är det VALBOOORG! ! ! :D Det ska bli sååå kul! ! ! ! ! ! ! ! Wihiiiii :) Jag vet inte riktigt vad vi ska göra en, men jag har planer, elr jaa, VI har planer:P Får se om det blir nått men det kmr nog bli kul iaf!

Vad ska ni göra på Valorg?! =)


Lägger in lite bilder från PlojjFotot :P ( klicka för större bild :P)



JUste!! Min MOR fyller år idag oxå!!! G   R   A   T   T   I   S   !  !   !   !   = ) ♥


Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0