Kvar i något jag lämnat för länge sen

Hallu!:)

Idag hade jag sovmorron! Jag fick skjuts till skolan så jag fick ännu längre sovmorgon än jag annars skulle haft:D Sköönt att sova ut ordentligt.

Imorn så har vi Plojfoto i skolan så efter skolan så åkte typ flera st från klassen in till täby å köpte saker till fotot! jag & carro har köpt hela vår outfit! Å jag säger bara en sak...... VI KOMMER ÄGA IMORN!!!!=) haha!

Ska försöka ta några bilder imorn som jag kan lägga upp här i bloggen! Har inte hänt så mkt mera. När jag kom hem så har jag testat kläderna inför imorn, å fixat det sista:) Sen typ chattat å försökt gjort svenska. Vikket inte gick särskilt braXD Har för mkt energi!!!



Kram:)

Kommentarer
Postat av: carro

Vi kommer ju vara så jävla snygga :D <33

2010-04-14 @ 20:39:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0