La star c'est vous!

Hej!:)

OjOjOj! Nu vare ett tag sen jag satte mej ner och bloggade lite. Har bara inte blivit av och har inte haft något speciellt att skriva om. Under första delen av lovet så var jag hos Pappa och sen på Onsdagen så åkte jag ner till Mor min på Öland:)

Vad jag gjort under looovet:

•Vart på Lan!:) Kuuuligt det var:P
•Sett Alice i underlandet på Bio!
•Köpt New Moon!!:D assssbra, såg den 3 gånger i rad!!:P
•Vart på "Picknik" med Moa, Emil, Jonas:)
•Lagat Moppen Min
•Spelat fotboll
•Matat lamm med flaska!:)

Och massa mer men jag orkar inte skriva mer!

Igår så målade jag & Moa mina naglar. Vi hade väldiiigt kul och det blev som det blevXD


Just nu så sitter jag och dricker Milkshake! MUMS:) Ska snart börja med läxor, svenska och so!!!
Har även fått mejl med betyg och kommentar på mitt so-hemprov! Det gick jääättebra, fick mvg:D Så nu e jag glaaad!

Kraaaaam:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0