Tjollahopp!!

Tänkte inte skriva nått inlägg idag igentligen men eftersom solen försvann och det blev kallt ute så tänkte jag att jag lika gärna kunde göra det!

Idag gick jag upp vid 9tiden och låg å degade i soffan =) Sen så har jag hjälpt pappa att sätta upp några skyltar, har även byggt lite på taket till Mr.M's Kaninbur!! Behövs köpas lite saker som nät, plastskiva, färg osv. Sen kan jag fortsätta igen! :D

Har även börjat övningsköra bil igen :P Jag vet att det är för tidigt igentligen men eftersom att vi bor på en gård, och man får köra på sin egen tomt, så går det bra! Förut fick nästan pappa tvinga mej att köra, tyckte det var lite läskigt faktiskt XD Men nu går det hur bra som helst och jag kan köra utan att nån sitter i bilen med mej =) Lite stolt faktiskt!! Hehe =)



Ikväll kommer Sophia, Rebecka & Andrea hit =) Vi ska grilla korv och marsmellows(?) !!! =)

Bild från i vintras, på Öland


Kram! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0