Tomorow it's VALBORG!!!!

Tja! =)

Idag har jag haft så jäkla ont i halsen :( Inte kul! Men jag överlevde iaf, det har väll inte hänt något speciellt i skolan idag...haha, jo en sak MÅSTE jag bara berätta XD ni kmr nog inte tycka det är kul, MEN DET VAR DET!!!


Tony (lärare) kmr in i klassrummet och kollar i "brösthöjd" på Andrea. Ehmmm...XD tänkte jag först.
Men sen började han pilla på hennes halsband å typ "Åh! vad betyder det?"
Det såg så jävla roligt ut att jag å Judtih börja garva, men tyst. Tony fortsatte pilla på och när det var helt tyst i klassrummet så kunde jag bara inte hålla mig längre...

HAHAHAHAHAH X''''D skrek jag ut!!!

Det lät så himmla kul så då kunde jag inte sluta garva pga det :P Typ hela sista lektionen efter det så satt jag å garva åt ALLTING typ X''D


Imorn är det VALBORG!! Wihoo =) Först ska jag, Andrea SooSoo & Räbä åka hem till mej å ta första doppet + basta. Sen blire picknick å kolla på vår "familjebrasa" XD
Senare så drar vi ner till skä brasan! :D Sen ska jag, andrea å jocke tälta XD Meeesigt!!


Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0