All I can see is snow

Hej:)

Idag var en skön dag. So:n var kul som vanligt nu när vi bytt lärare. Det är konstigt det där, varför man har lärare som ingen elev tycker om, som ingen lyssnar på, eller som inte lär eleverna nått? Vad är då meningen att ha lektioner. Vi har en sån lärare, alla tycker han är äcklig/konstig, ingen vill fråga om hjälp, ingen lyssnar typ på honom och verkligen ALLA hatar att ha honom som lärare... Men ändå så har vi honom. Visst jag förstår att man kanske inte bara kan byta lärare hur som helst men nu har vi haft honom ända sen jag började här, alltså 3 år! Å redan då tyckte alla illa om honom?! Varför byter dom inte?
Vi hade även en annan lärare, i so:n, visst var han rolig å så men han var jättedålig som lärare. Han ville inte hjälpa till om man behövde hjälp, gämförde eleverna med varandra, favoriserade, satt och pratade om Hockey hela lektionerna ist för att hjälpa och vi lärde oss typ INGENTING!!! Nu har vi äntligen fått en ny lärare som både är bra, och rolig men även "sträng" och ser till så alla jobbar som vi ska!:D Så ska lärare vara!

Tillbaka till vad jag höll på att säga:P Vi har bara haft, som jag sa, so, sen blev idrotten inställp pga att taket typ började svikta och trilla in för det var för mkt snö! Så vi hade teori ist. det var inte så jobbigt vi pratade om doping, droger alkohol osv. Sen hade vi svenska och träslöjd. Sen slutade vi:D

Efter skolan plockade pappa upp mej å vi åkte å handlade, hälsade på min pappas faster och sen så tog vi en fiika:) När jag kom hem så har jag pluggat till Engelskaprovet som är imorn, ska även kolla igenom spanskaglosorna tills på onsdag!

Haha, vad kan man säga? Jag har tråkigt:P

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

tihi söta bilder :D <3



men gud mats sööög som fan, håller med till 100% av de du sskrev :D <3

2010-02-23 @ 11:12:55
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0