Alla hjärtans dag

Hej:)
Imorse så fick jag den här av Pappa min! Jättesöt.


Har även gjort lite alla ♥ dag kort nu på morgonen, här är två av dom:

Har väll inte hunnit gjort så mkt nu på morgonen, bara ätit frukost, vart uppe hos Kaninen å hämtat in lite ved. Så jag har inte så mkt att skriva om så här får ni lite om vad jag tycker om gårdagens Melodifestivalen!!

VAD TYCKER JAG?!
1. Erik Saade: Jättesöt kille. Men lite halvbarnslig låt. Den blev bättre andra gången man hörde den. Han var värd att komma vidare till Globen;)
2. Dogge & andra generationen: Haha, asskön låt jue! Man blev jätteglad. Han borde gått vidare till Globen eller andra chans!
3. AnnaMaria Espinosa: NEEEJ!! Hon sög, men rimma kunde hon ju iallafallXD
4. Highlights & mist: Tråkig låt. Känns som den redan finns.
5. Pauline Kamusewu: JAJAJAJA!!:D Rolig Idé. Skön röst. Annorlunda låt. GIllade gitarrgrejjset(didilididi)XD Hon borde kommit till Globen och inte till andra chansen!!! Röstade på henne 5 gånger sammanlagt:P
6. Andreas Johnsson: Lite halvtråkig. Inget minnesvärt! Tyckte inte han skulle till Globen, men han var ju bättre än vissa andra iaf! Han å Pauline kunde bytt plats;)
7. Kalle Moraeus & Orsa spelmän: Ingen kommentar....
8. Hanna Lindblad: KOm å tänka på Lady Gaga när jag såg henne... Hon var inge bra.

Mellanspels filmen var sjukt roligX''D Med Dolf, Christine aka Anja Pärson, Amy Diamond och 12 årig flicka!! haha GUd vad jag garva:P
Sen dom från Glada Hudik teatern var jättegulliga. Så jäkla goa människor asså och dom va ju faktiskt bra!!


Ja allt som allt har jag inte tyckt om Melodifestivalen i år!
dom flesta bidrag har vart dåliga eller så förutsägbara!
♦ Christine och Måns har vart sådär som programledare, det var roligast när Dolf Lundgren vart med!
♦Många man inte känner igen som tävlar!!

Men aja, hoppas iaf att Pauline klarar sig i andra chansen!:D Då är det okejXD
= Pauline:)
Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0