I can be your hero baby

Hej;)

Imorse så kom jag på, precis när jag skulle börja gå till bussen som går 58, att jag inte kunde ta den bussen! Då skulle jag komma försent och inte få komma in på nationella:O:O Å jag skulle aldrig ha hunnit till bussen som går 33 på bara 15min!!
Som tur var så var Pappa hemma å kunde skjutsa mig till skolan!♥

Nationella gick jättebra, skrev en uppsats om Allt är möjligt! Man hade överdrivet mkt tid på sig, enligt mig! 2timmar å 40min...lixom jag var klar på typ 30min!! Hallå!! Vem e sååå långsam?! Aja;P

Sen så tog jag bussen å när jag skulle gå hem från bussen så var det sviiiniskallt! Skämta inte! Hade såklart bara en t-shirt under jackan oxå! Typiskt mej!!


T   Ä   V    L    I   N    G   !    !   !

Är oxå med i en tävling på Fokis blogg! Man kan vinna en produkt från Loreal ur studio secrets serien.
Jag skulle vilja ha Hight definition smoothing foundation med borste.
♦Det är en foundation som passar både torr och vanlig hy
♦Den finns i flera olika hudtoner så alla kan ha en som passar just dig!
♦Den ger ansiktet ett silkeslent, jämt och strålande effekt.
♦Precisionsborsten hjälper till att få ett jämt och strukturerat resultat!

Motivation till varför just Jag ska vinna!:D
~jag tycker att jag ska vinna denna foundation därför att jag skulle bli så himmla glad.
Jag har velat haft en bra foundation jättelänge men alla jag haft har vart jättedåliga och har inte hittat någon som verkar bra! Den här verkar dock jättebra:)
Jag har även nu ett tag haft ganska mycket "problem" med huden. Finnar, andra små märken och fläckar, glasnighet och annat som jag gärna skulle vilja täcka!! Skulle bli otroligt GLAD om jag vann!!~

Länkar:
Fokis blogg
Tävlinginlägget
Loreal
Produkten som jag vill ha~ foundationen

Jag har aldrig vunnit någon tävling men det är åndå kul:P Man vet ju aldrig!! Kanske denna gången blir min tur att vinna!?:D

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej ´lycka till med tävlingen =)

Kram/A

Btw: ha en fin fredag

2010-02-12 @ 15:47:52
URL: http://ayye.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0