I don't know what to say anymore

Hej:)

Idag har vart en skön å lugn dag. Började 8.30 å har bara haft "roliga" lektioner typ musik, bild, idrott osv. På lunchrasten så redovisade jag och andrea vår film om järnvägen! Det gick bra hoppas jag:P

PÅ svenskan skulle man fylla i en enkät om droger å alkohol. Jag fick inte fylla i eftersom jag inte gick här när undersökningen började...:(!!

Nu sitter jag å försöker värma upp migXD Är nämligen typ som en iiisbit! Först så fick vi vänta på bussen ett tag, sen stog jag och prata med carro efter vi kommit till Fritz. Sen så han jag bara komma en liten bit innan Jag mötte JOcke. Då stog jag å prata med han i typ 40 min!! Issiskallt...Sen hade jag ju typ mer än halva vägen hem kvar. Å jag hade  bara strumpbyxor.

Aja, nu ska jag spela Farmville!XD Fett mesigt jag vet men jag har blivit beroende igen:P



Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahaha farmville xD ja fåår inte börja med de igen, ja kommer bli fet på riktigt då x'D <3



enkäter e fett kul ju, de e synd om dig :( <3 men de var typ cp, en fråga var typ "har du tagit droger någon gång?" NEJ! och sen frågade dom "har du tagit heroin?" MEN NEJ! "Cannabis" MEN NEEEEJJJ!!! xD så rablade dom upp typ 20 andra droger xD faaaaaan xD <3



puss <3

2010-02-12 @ 22:51:44
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0