I wouldn't survive without you

ShaSha bloggen!! (hahaXD andrea du fattar) X''''D garvar typ ihjäl!! Haha! Nej nu ska jag vara seriös...

Idag i skolan var det tråk , som vanligt. Förutom på slöjden å idrotten:P PÅ idrotten så körde vi typ Ali Baba(?) HahaXD en var typ Ali baba å räknade "Ali baba 1 2 3" Å då skulle man springa å gömma sig bakom några hinder varje gång han sa så! Till sist så kom man fram till "ali baba" å då skulle man ta en ärtpåse och göra samma sak tillbax. När Ali baba räknat klart så skulle han vända sig om, såg han nån så fick man gå tillbax! HahaXD assvårt å förklara men det var askul!

Sen på träslöjden så var det oxå kul, asså inte överdrivet kul men bara inte tråkigt lixom. Gjorde klart min ritning och sågade ut dom flesta av mina delar till skåpet:) Jag gör ett  nyckelskåp... Schhh! *det e en hemlighet*
Höll typ på å garva ihjäl mej under mitt, Fixes å Andreas lilla samtal!!:D:D Hmmm fast det är inget jag nämner här vad vi pratade om!Hihi..

När vi slutat så upptäckte jag att jag missat bussen, jockes fel!!XP Aja, bestämde mej då för att åka med Jocke å Andrea in till Solna å kolla på "bio" om andrea:D Fett coolt jue! Den va asbra. Vi hade allmänt kul, hahaXD Fick gå typ aslångt innan vi hittade rätt. Först frågade vi en tant på nån hälsobutik om vägen, hon sa typ bara "gå rakt fram sen höger" Men hallå!? det fanns verkligen ingen bio där, så när vi gått en bra bit åt höööger utan att hitta nått så testade vi en gåång till. Denna gången av en utländsk man på nån närköpsbutik. Så här löd Andreas å hans konversation om vart vi skulle gå:
Man: "vet ni vart tunnelbanan ligger?"
Andrea: " ja!"
Man: " bra, bion ligger precis bredvid tunnelbanan:)"
Andrea: " vart ligger tunnelbanan?:O"


HahaX'''D *asgarv!!* Ja, vi hittade då inte bättre denna gången heller, så tredje gången gillt så gick jag in på en cykelaffär typ å frågade om dom visste vart filmstaden rosunda låg? Ja självklart visste dom det och självklart vart det rätt!:D så vi skyndade dit och självklart så gick vi till fel dörr. Den var låst å vi tänkte typ "jaha, vi kom väll försent, skit oxå!!" Men nejnej, då kom en man å sa att vi gått till fel dörr å han visade oss rättXD
Hihi, blonda vi e(A)

Sen tog vi tåg å tunnelbana hem. Pappa mötte mig i centrum å så åkte jag å tog en hamburgare på Donken till middagXD Fet jag e:P!!

LÅngt ganska onödigt inlägg igentligen men hade spratt i fingrarna å behövde få skriva av mej:D

Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0