Jumping for joy

Hej:)

Igår så kom pappa hem från Floroda:D Han har vart där i 2 veckor... Jag fick presenter av honom från Floroda och från New york (där han mellanlandade å var i 2 dagar typ) å här e dom:♥



Igår i skolan så hade vi snörugby! hahaXD det var inte så kul ibörjan för då stog jag bara där å frös men sen så blev det kul:P Fast kallt å blött blev det!! Efter det så åkte jag, Andrea & hennes mamma till Friskis å jympade(?) Det var jäättekul fast jääättejobbigt:P

Har oxå fått mitt busskort:D Äntligen så på måndag börjar jag åka buss!

Inte så mkt mer å säga:P Iförrgår så fick jag gå den sista km hem för skolskjutsen kunde inte köra ända hem för det var så mkt snö!:O Det var iskallt, jääättemkt snö, jag ställde mig i diket för att se hur mkt snö det var å jag sjönk ner ända till midjan!!!!!...

KOmmer bilder imorn;)

Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0