När himlen faller ner

Hej:)

Idag så har vi det vart friluftsdag med skolan. Vi var å Curlade vilket var jäättekuligt:P Först så trodde jag inte alls att det skulle gå, kunde knappt ens stå upp men efter ett tag så lärde man sig och det blev kulXD Efter det så tog vi tåget till Åkers Runö(?) men jag och Andrea orkade inte åka hem så vi tog tåget tillbaka till Täby:P
Vi var där ett tag å sen så åkte vi till centrum:)
Tog inga bilder idag förutom dom hära 2 XD:
Andrea söööötungen å Sophia med Styling A la MalinX''D♥

Sen påvägen hem så skulle pappa testa att köra igenom en snöhögXD Fråga inte varför å det slutade som det gjorde:P Som tur var så kom Lena och Moa hem just då så dom fick dra upp bilen med den andra bilenXD
Snön var upp till dörren, knappt att jag kunde öppna den!

Slänger in 2 bilder jag tog imorse påväg till skolan oxå:P



Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

hahahahahahahhahahaha åååh va vacker jag är xD <3



De var en toppdag!!! ;D typiskt mammauttryck xD <3



Naeee, körde ni fast? va oturligt xO <3<3

2010-02-08 @ 18:01:54
URL: http://straawwberry.bogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0