Now this is not the end. It is not even the beginning of the end. But it is, perhaps, the end of the beginning.

Hej:)

Imorse vaknade jag med sprängande huvudvärk och med jätteont i halsen:( När jag skulle ta fram mina kläder var jag tom tvungen att sitta på en stol framför byrån för jag inte orkade stå upp....
Efter mkt funderande så bestämde jag mej för att gå till skolan (eftersom vi hade prov och diagnos idag). Även en viktig so lektion jag inte ville missa. Det tog 40 min att gå till bussen, kallt, snorigt, snöigt, blåsigt! Ucsh säger jag bara, var jag inte sjuk då så e jag det garanterat nu. Det gick bra i skolan men sen jag kommit hem har det blivit värre, jag har svulna halsmandlar, det känns som om huvudet ska explodera, öronen dunkar, näsan rinner och jag har ont i halsen-.- Lena tror även att jag håller på att få bihålsinflamation så jag har börjat med nässprey! Vilket jag HATAR.... Det första jag gjorde vara att inte luta huvudet bakåt när jag sprutade så allt kom i munnen ist!!!:O:O

Har gjort klart typ hela So:n och håller även på med en tävling med Moa!! Det är jättespännande, en tävling på eniro.:) Håll öronen öppna när du kollar på reklam på tv om du oxå vill vara med och tävla;)


En bild jag hittade på datan. Enjoy!♥

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Asall

sv. haha ja precis :)

2010-02-23 @ 22:36:28
URL: http://simplifiedthoughts.blogg.se/smycken
Postat av: Nicole

Aaw stackars :(

Hoppas det gick bra på provet!

O krya på dig (eller vad det heter ='D)!

Saknar <3<3 (skit mycket!!)



Kraaaaaaaaaaaaaam ♥

2010-02-24 @ 13:57:35
URL: http://stuffmums.blogg.se/
Postat av: Andrea

DEN DÄR TÄVLINGEN! Idar började göra den, det var typ fett läskig musik i bakgrunden :'''O <33333

2010-03-03 @ 17:40:10
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0