What's on the radio?

Det här är hitsen just NU:( Listan är från; http://www.stureplan.se/articles/10733/)

1. David Guetta feat Kid Cudi - Memories

2. Junior Caldera Feat. Sophie Ellis Bextor - Can't fight this feeling

3. Dirty South - Phazing

4. Alexandra Burke - Bad Boys (Moto Blanco Mix)

5. Prok & Fitch pres. Nanchang Nancy - Walk With Me (Axwell vs. Daddy Groove Remix)

Håller ni med?

♥ Jag håller halft med, iaf jag tkr 1an, 4an är bra:)
♥Däremot tkr jag  inte om 2:an. Den var tråkig och inte min stil!  Inte 3an heller, den var fööör lugn, boooring! Å 5an hände ju inget!? dom sjöng ju inget, nej, buu på den!!

Hihi, har inget mer att skriva typ. Var i stan idag med klassen på fotopromenad! Jag, Amina, sosso,fanny å andrea blev klara på 5 min. Resten av tiden prövade vi balklänningar, kollade runt i massa affärer å fettade på Donken, fast jag å andrea var duktiga å hade med egen matXD Satt med pannkakor å termosar inne på Donken!!X''D
Sen påvägen hem stannade jag,sosso, andrea å amina i täby å kollad elite i affärer, köpte chailatte:) å sosso lite presenter till nån kompis;) Myyysigt!:D

Nu kollar jag på ett program om Susan Boyle!:)

Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

De var bäst!! :D:D <33 love yaa <3

2010-02-20 @ 15:17:03
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0