Yest another day:)

Hallu!:)

Idag så har det vart en låååångtråkig dag i skolan, men på matten så lyckades vi övertala våran lärare att få gå ut i snön en kvart:D Jag soosooo, andrea å Rebecka gick ut å hoppade i snönXD
Askallt, asdjupt, asblött, ASKUL!!!!♥ Aja, jag å Andrea hade som tur va extrabyxor med oss för vi skulle gymma.

Efter skolan så åkte jag å Andrea hem till henne å spelade Dansmatta (hahaXD jag sööög) å guitarrhero:D Jättekul, fast andrea var då lite överskillad dåra, hon körde expert å jag medium:P Säämst jag e:P
Efter det så drog vi till gymmet å körde Gympapass, det var jäättekul, typ bara 50åringar å uppåt förutom viXD

Sen så tog vi bussen till simhallen å fick skjuts hem av Lena:D Nu ska jag duscha och äta:)


PS. Måste bara säga att jag sett världens sööööötaste video! En liten kille på 3 år som spelar I'm yours av Jason Mraz! Han kan knappt prata ens! Så jävla gööllig unge asså!:D Jag såg detta på Fokis blogg, så gå klicka på länken till hennes inlägg eller på den här länken till youtube så kommer ni till  videon direkt;) I'm yors(ukelele) på youtube Något att se!!:D:D

Kram:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0