You take my breath away

Hej:)

Idag hade vi sovmorgon till 9, gick till bussen vilket var väääldigt kallt! Men ganska skönt med en uppfriskande promenad på ca 23-25 min:D Man vaknar lixom till, sen så kommer jag igång mer med mitt nyårslköfte. Att vara nyttig och träna mer:P
Har ju brytit mitt godislöfte för länge sen men jag har däremot börjat träna minst 2 gånger i veckan, oftast 3! Sen så om jag går varje dag 2 gånger om dagen + börjar äta lite nyttigare så Jävlar...;P

Idag så hade vi iaf Nationellt prov, som alla andra, i svenska. Det gick faktiskt bra tror jag:D var typ lite nervös å uppjagad innan men jag tror det gjorde det lättare när jag väl fick provet! Var beredd på attt det skulle vara jäättelångt, jobbigt och svårt men när det visade sig att det inte var så....ja då blev det lixom lättare. Även fast det var lite svårt på vissa ställen!
~men det här klarar vi:D~

♥Sen så åkte jag å andrea hem till henne och gjorde klart våran No:grejj om järnvägen. Vi har även filmat klart nästan allt, resten ska vi göra imorn;) Det var jäättekul att filmaX'''D Vi sa typ fel hela ti'n!!!

Fick det här av pappa nu när nationella börjar dra igång och det behövdes vill jag lova:P penna+ stift och ett suddi


Just nu: Sitter och äter Choklad-banan-skumm-godisar!:D



Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

sv: ja glömmer ju å skriva x'''D <3

hahahahah ja de e verkligen typiskt mig xD <3



De var fett keff (?) att filma x'D "BUDGET!" x'''D <3



looveee yaaa <3<3

2010-02-12 @ 22:46:59
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0