Har ni föreenat eer...?!

HahaXD Typ bara Sophia å Martin som fattar rubriken(?) X''''D Men aja, Har sovit hos Sophia heeela helgen, fett Mys<3

På Fredagen så sov även Andrea där å vi åkte typ pulka, haha fett kul, fast kaaalltXD Sen så bastade vi å pratade massa på kvällen:D PÅ lördagen, när andrea åkt hem typ 7(?) elr nått, så åkte jag in till stan med sophia å hennes familj å såg på Avatar, 3D!!!!:D:D OMG asså fyfaan vad den filmen e BRAAA!!! Det e nog en av de bästa jag nånsin sättXD Å jag har sätt mååååånga bra filmer:P

Det bästa/coolaste (enligt Sophia å Martin iaf) missade jagXD Det var reklamen för Alice i underlandet och i början av filmen när typ vattendroppar flyger omkring i luften av graviditeten, men somsagt så missade jag det för jag hade inte hunnit ta på mej 3D glasögonenXD FY SKÄMS MALIN!

Sen om jag ska försöka förklara min rubrik för er, hehe. så kan man väll bara säga att om ni sett filmen så när hon Natharja(?) elr vad hon nu hette,XD, å han Jack(huvudpersonen, kmr inte alls ihåg vad dom heter XD) hade vart vid "själarnas träd" å kom tillbax till Klanen. Så sa hennes mamma "Har ni föreenat eer...?!"
Å gud! det var nog det roligaste jag NÅNSIN hörtXDXDXD

Å på vägen hem från BIon, vi såg den ganska sent så vi var asflumm i bilenXD
Vi satt typ å garva åt saker som: "har ni föreenat eer...?!", pussljuden(haha), DisastermovieXD, När dom typ "bad" på filmen å Aoum:ade å vickade och darrade med händernaXD haha, ni kmr antagligen inte fatta ett skit av detta inlägg men strunt samma.....
Det var sååå jäkla kul iaf:D<3<3

Kommentarer
Postat av: Andrea

Hahahahahahah x'''D <3 Filmen e GRYM!!!! :D:D <3<3<3<3

2010-01-13 @ 12:41:53
URL: http://straawwberry.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet:)<3<3

2010-01-13 @ 13:50:17
URL: http://maliiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0