*kom inte på nån rubrik*

Ja, som ni kankse fattar så kom jag ju inte på nån rubrik, jag HATAR verkligen rubriker-.- Kan alldrig komma på nått att skriva å Ahhhrg!!! Bajs på det helt enkelt


Till sak! ;)

Idag var en lugn dag i skolan, fick sluta 2 lektioner tidigare pga. sjuka lärare:) Jippie!:D:D Efter skolan åkte jag in med Fader till stan, Vi var innne i lite olika affärer å jag köpte även lite småsaker:D

Skor:) Så fort jag såg dom så blev jag verkligen In löööve!!♥ heheXP


Å så lite andra saker, 2 baslinnen, en tröjja å ögondroppar!


Å sen två bilder på mejXD Inte precis världens finaste menmen:P (3D glasögonen från Avatar filmen:P)


Kram:)

Kommentarer
Postat av: natta

kul att du ville vara med i min smyckes tävling , ikväll väljer ja ut en vinnare. håll utkik.

2010-01-19 @ 12:27:50
URL: http://natalies.se
Postat av: Andrea

Haha glasögonen är asgrymma ;D Rubriker suger =__=

Faen vilka snygga skor! :'''''D <3<3



sv: kommer till skolan imorgon ;) var egentligen frisk idag men man kan ju inte vara 100% på om ja smittar lr inte xD och pga simning... ;) vi tar de sen hahaha xD <3

2010-01-19 @ 17:04:27
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0