Rhythm of life

Hej♥

Imorn är det simmning med klassen!:) Whiiie! Ville absolut inte först men nu tycker jag faktiskt att det ska bli jäättekul:D

I skolan idag har vi inte gjort så mkt, på engelskan så fick vi läsa nån asmesig dikt, hahaXD Den hade inget sammanhang alls å sööög verkligen:P Aja, sen på elevens val så filmade vi när Soosoo läste Svenne Banan som en dikt!!! hahahaX''''D det var nog det roligaste jag hört!!!

"Svenne Banan, Svenne Banan, Svenne Banan, Svenne Banan, Svenne Ba!" HahhahahaX'''''''D

ANDREA NÄR DU SER DETTA SÅ LOGGA IN PÅ MSN, FACEBOOK ELLLER RIIIIING MEJ!!!!!!!  FORT!!:D:D:D
-måste säga en viktig sak!!♥



Kram:)

Kommentarer
Postat av: Andrea

haha var det om det där du ringde till mig och sa? xD asså vet jag det du skulle ssäga? x''D <3

2010-01-30 @ 00:11:48
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0