Under 2010 vill jag detta...

2010



♥ Åka utomlands:D Hawaii, Australien, Florida & Egypten är några ställen jag vill till!

♥Träffa Massor med underbara nya vänner!!

♥Få BRA betyg:P

♥Även komma in på det gymnasie som jag söker till (har inte bestämt helt ännu) :D

♥Träffa en underbar kille <3

♥Åka på medelhavskryssning (ska det senare i år, om jag sköter mig i skolan)

Massor med HELT Gaaaaaalna Stuffs!!

♥Skapa minnen för livet<3

♥Dela ännu ett år med alla mina UNDERBARASTE vänner<3 Love you!!!

♥Ha KUL!!!!♣




Självklart så har jag ju även några Nyårslöften, som alla andra (?) oxå:)

♦Inte äta så mkt skräpmat! (Godis, Donken mm.)
♦Börja träna mkt mera
♦Ta tag i mitt gitarrspelande:P


Sen en sak som inte precis är ett nyårslöfte. Men iaf en sak som jag vill ändra på under detta år!

♦Jag har under en period nu börjat inse vilka som är mina Riktiga vänner, vilka jag kan lita på och vilka som bara är FALSKA.... Från och med nu så ska jag ta var på allt det fina i livet, å bara ägna mij åt viktiga och roliga saker. Inte fastna i alla dom här småsakerna som gör att man går runt och mår dåligt!
Bara låta det rinna av mej, för mitt eget bästa. Jag har mått så skit över vissa saker, kan dock inte skriva det här, men nu ska det vara slut med det! Från och med nu så tänker jag lämna alla falska personer och allt "dåligt" som hänt fram tills nu bakom mej, under 2009. Å fortsätta leva med min familj och vänner!<3

Kommentarer
Postat av: Fixe

Låter som bra mål under det här året, tycker jag :D GL!

2010-01-06 @ 23:27:30
Postat av: Angelica

Det tycker jag också ;)

Det är bra Malin att du har mål att sträva efter ^^

2010-01-07 @ 00:13:59
URL: http://angeeliicaas.blogg.se/
Postat av: Andrea :)

Har du blogg angelica?! :D <3



Ganska lika nyårslöften vi har :) lycka till ;) får peppa varandra höhö xP <3



(sv:)Älskar dig mää maliin!!!! :''D <3<3<3

2010-01-08 @ 16:42:19
URL: http://straawwberry.blogg.se/
Postat av: Malin

Fixe: TACK!XD

Angelica: Haha:P håller med dej Andrea, ofta du har blogg Angelica!?!



Andrea:<3

2010-01-10 @ 18:58:45
URL: http://maliiws.blogg.se/
Postat av: Angelica

Varför förvånar det alla att jag har en blogg? :D

2010-01-12 @ 22:31:56
URL: http://angeeliicaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0