WWL:)

Igår så var jag på Tibble å pratade med handledaren för WWL (world wide language). Lite om linjen och mina planer osv. Hon visade oxå skolan:) Jag gillade allt vad jag fick veta och har nu bestämt mej för att det ska bli mitt första val:D:D 2 och 3 vet jag inte ännu men antagligen nått med språk, typ sam-språk!


Lite info om WWL:

♥Det är en samhällsinriktad linje. Med specialutformat program.
♥Man går 3 år med huvudinriktning på språk
♥Första året läser man Tyska, åker till Tyskland och bor hos värdfamilj i 4veckor! Andra året Spanska å tredje året Franska :)
♥Med hjälp av denna linjen så kan du bla. jobba med sånt som har med språk och resor att göra i framtiden!

Jag tycker det ska bli jättekul, om jag kommer in på linjen, att läsa massa språk och lära mej om ländernas kulturer och traditioner:) Även att åka utomlands med klassen verkar jättekul och spännande!!


Några av er som känner mej vet ju att jag gillar språk, så i sommar så kmr jag åka på en språkresa!! Antagligen till Kuba(där man pratar Spanska). :) kommer vara där ca 3 veckor och bo hos en värdfamilj. På dagarna kommer jag att ha lektioner nån timme om dagen. :D ♥


Kram:)


Kommentarer
Postat av: andrea

Man kan inte anmäla sig längre tyvärr :/ Men på måndag så kan du anmäla dig igen :)

2010-01-15 @ 18:48:51
URL: http://ddeah.blogg.se/
Postat av: natta

just nu: tävling på bloggen där du kan vinna ett fint handgjort smycke, kika in om du vill veta mer.



Puss Kram

2010-01-15 @ 20:49:17
URL: http://natalies.se
Postat av: Angelica

Kul Malin! :)

Hoppas du kommer in där XD <3

2010-01-15 @ 23:49:08
URL: http://angeeliicaas.blogg.se/
Postat av: Nicole

Kul att du ahr hittad nåt val! :D Om du kommer in på den där linien, så kan vi ju träffas i tyskland :D Kom hit och bo hema hos mig :) haha



länge sen vi pratade, ganska dåligt av mig, de va jag som flyttade...jag skulle ha ringt ngn eller så. Förtlåt :(

Synd att vi inte träffades i sommras.



Hoppas du hade en bra start i 2010! kramis :) <3

/Stuffi

2010-01-16 @ 17:46:58
Postat av: Malin

Angelica: Ja, det hoppas jag med:P<3



Nicole: heeeej!:) Ja det skulle va jääääättekulXD<3

Men jag var ju hos mamma i sommras:( det var jääättesynd! Hoppas vi kan träffas snart iaf;)



Massa kramar MAAAAALLINN!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3 miss yah!

2010-01-16 @ 20:12:59
URL: http://maliiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0