You can't fly with broken vings

Hej!♥
Idag så var vi å simmade med klassen, elr ja jag kunde då inte vara med men vi fick gå på promenad ist;)
Jag, Fixe, Judith, Andrea å Matilda gick till Lilla Bass, å tog ett foto som "bevis" att vi gått dit.

Efter det så gick jag å Andrea till Donken å käka frukost, macka med O'Boy! Så jäkla gott:D:D Vi missade bussen så vi missade lite av språket å lunchen. Å nu ska Våra lärare(!) mejla hem till oss för att vi skolkade.

För tydligen så hade NÅGON berättat för dom att vi vart på Donken!?

Varför? Var det nödvändigt på något vis?! Det spelar väll ingen roll om vi skolkade eller missade bussen för det har väll inte ni med att göra(?) Hallå, det är lixom vårat problem...

Aja, iaf så får dom väll mejla hem till typ halva klassen isf, för dt var Måååånga som stannade å åt där ist!:P

Här kommer lite bilder jag tog medans jag väntade på skjuts hemXD Haha...Minen på andra bilden behöver vi ju inte tal om:P


Kram:)

Kommentarer
Postat av: Fixe

Haha XD

2010-01-29 @ 19:08:22
Postat av: Malin

Inte kul Fixe!!:P

2010-01-29 @ 19:54:33
URL: http://maliiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0