Buttons <3 Malin

Hej Halloj jag har riktigt Skoj! XD

Okj inte kul men ändå! Idag har vart najjsigaste dagen. Först nationella muntligt svenska, gick Bra =)
Sen hade vi specarbete heeeela dagen lång!

Jag å ZooZoo har hittat våra soulmates! K   N    A   P   P   A   R   !   !   ! ♥ ♥
Men ärligt, hur coola är inte knappar? Snygga Coola Söta Praktiska BÄST!!


(den första bilden är mina å ZooZoos älskade Soulmates i skolan, gud jag längtar redan efter dom!! )



Iaf så har vi startat en ny blogg idag =) Är inte särskilt aktiv här så ska försöka där ist =P

Varje gång vi gör nått galet kul så säger vi alltid "det här måste vi starta en blogg om!!!" XD Och idag var det ett sånt tillfälle å vet ni vad vi gjorde då? Vi startade en blogg XD

Så för alla er Coooooooola så äre bara att klicka sig in på våran Coooolaste blogg EVER!!!

Detfinnsfaningalediganamn.blogg.se Detfinnsfaningalediganamn.blogg.se Detfinnsfaningalediganamn.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0