If you don't have wrinkles you haven't laught enough

Hallu =)

Har vart jättetrött idag! Var ju hemma hos Carro igår, det va kul =) Hehe, mer säger jag inte XD

Nu sitter jag å försöker plugga till biologiprovet imorn, vilket går sämst! Fattar NADA. Suck. Snart e det sommarloooov iaf :)



Föresten det va aaaaskul på grönan i onsdags!!! Jag åkte TIIILT 2 gånger och frittfall 1 gång :) :) :) Gud, vad jag var rädd innan men vilken kick det var! haha, vill dit igen å åka meeeeera XD Kvällen innan så hyrde vi film, köpte pizzor å madssa chips, energidricka å popcorn =)
Myyys på kvälle med sjungande å spelande på guitarhero å lips blev det!

Filmen vi hyrde måste vart något av det lääääskigaste jag sett i hela mitt liv! X''D jag å andrea satt som fastklibbade i varnadra, hehe :P


Kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0