Seize the day

Hallu! =)

Idag har vart en otroligt dålig dag! Fick ingen sovmorgon pga nationella, som förövrigt gick å helete-.- jag kunde ingenting och kommer få G, om jag har riktigt otur till å mä IG!! Jag skojjar inte. Kunde verkligen inget!
Sen var det äcklig lunch, typ tortelini i spermasås (ursäkta mitt ordföråd!!) sen så fick vi se på nån trist no biologifilm!

Det ända som var kul vara faktiskt spanskan! =) eftersom att vi alla var så himmla pantade å inte fattade vad imperfekt å preteritum å skit var så fick vi göra en scen så vi fattade:

"solen lyser (jens är solen). Träden svajar i vindbrisen (philip å philip är träd).
En flicka kommer gående(jag), plötsligt trillar hon ihop i en hög på golvet (xD?)
Ett högt skriiiik kommer från flickans mun. (Haha det jag fick ur mej var nog det mesiiigaste jag någonsin hört och absolut inte ett högt skrik! xD Haha:P *alla garva* inkl. jag XD )
En ung ståtlig man kmr gåendes mot flickan (linnea). Han böjer sig ner och pussar flickan *smack*.
Flickan och den unga mannen gifter sig och lever lyckliga i alla sina dagar!♥ (byter ringar)"

Vi fattade iaf efter det xD

Jag just nu med mina cocco pops =P



Jag var glad för bara ett tag sen, jag å andrea hade värsta planerna å allt! Men nu har det typ skitit sig alltihopa :(
Om det inte löser sig så blir jag faen depprimerad! Hehe =)

Kram :)

Kommentarer
Postat av: Andiisreaaaaaa

Hahhahahahah x''D smexiga bilder på dih och din älskling chokopop :D <3



Jaah fett sämst, men nu har det typ börjat ordna sig igen :D feeett narreeee <33



pööööss <33

2010-05-07 @ 19:24:38
URL: http://straawwberry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0