You can't fly with broken vings

Hej!
Har inget att säga igentligen
Bara att jag är jäääätteseg och inte orkar med nånting längre känns det som.
Vill sova, vill ut och springa. Vill vara med världens bästa kompisar men samtidigt gömma mej under täcket!
Känns som att det ända jag hinner med är plugg och läxor
Men varför sitter jag då dagen innan och pluggar sönder för jag inte börjat än?!
Hur går det till, kan någon förklara?


Jag vill men ändå inte!
Jag har fastnat och vet inte hur jag ska ta mej härifrån.
Känns som att jag gör allt och alla besvikna just nu!
Som att jag inte räcker till,
Jag börjar gråta fast jag inte vet varför
Jag känner mej stressad hela tiden
VARFÖR?!





Vill bara sluta med att säga förlåt till Dej Andrea! Vet inte om du läser det här men om du gör det så ska du veta att jag älskar dej oerhört mycket!! Och du betyder sjukt mycket för mej, du är min allra bästa kompis.
Det är du som gör mej glad hela dagarna, det är med dej jag har galna och roliga minnen att minnas! Och det är dej jag kan berätta allt för!

Vet inte varför det blev som det blev igår. Allt jag har inom mej bubblade upp och jag kunde inte hålla tillbaka det!  Förlåt. Du betyder mest! Glöm inte det! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Felicia

Palla skriva det till Andrea på bloggen!

Säg till henne istället!! :O

2010-05-10 @ 15:08:08
Postat av: Andrea

näääää nu börjar jag gråta :'''') <3333333333 du e finast sötaste!! Du betyder mest, och utan dig så vet jag inte hur jag skulle må just nu <33



Och de e inget att säga förlåt för lilla du <3333 alla mår dåligt ibland, med eller utan andledning, jag förstår :) <333



Och ja känner exakt likadant om allt som händer nu, jag typ tappar taget om allt känns det som :/ och ibland så känns det verkligen som om jag bara vills släppa taget om allt och skita i skolan och bara ha kul och vara med kompisar. Men det går ju samtidigt inte :( sääääämst <333



ÄLSKAR DIIIG <3333 puss <3

2010-05-10 @ 18:26:24
URL: http://straawwberry.bogg.se
Postat av: Svar till Felicia =)

Varför får jag inte skriva på bloggen?

Jag har sagt det till henne oxå ;)



2010-05-10 @ 19:32:43
URL: http://maliiws.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0